Az “alap” Cayenne Electric vásárlóinak be kell érniük 402 lóerővel a hétköznapokban, rajtprogrammal viszont 435 lóerő áll rendelkezésre. A Porsche alapáron két villanymotort szerel a Cayenne Electricbe, vagyis az összkerékhajtás alapfelszereltség. A Cayenne Turbo Electric normál menet közben 844 lóerővel rendelkezik, rajtprogrammal pedig 1139 lóerőt kapunk. A Porsche azt állítja, hogy a 0-ról 100 km/órára gyorsulás mindössze 2,4 másodperc, a 400 métert pedig 9,9 másodperc alatt tudja le.
Árak terén sem gyenge a rekorder villany-SUV, az alapváltozat a Porsche hivatalos konfigurátora szerint 44 370 372 forintról indul, míg a Cayenne Turbo Electric kezdőára 69 053 135 forint. A Porsche Cayenne Electric 113 kilowattórás akkucsomagot kapott, így akár 642 kilométert is megtehet egyetlen töltéssel a WLTP mérési ciklus szerint, míg a Turbo változat esetében a WLTP hatótáv 623 kilométer. A lemezek alatt 800 voltos rendszer található, és akár 400 kW sebességgel is képes tölteni.
A Porsche azt állítja, hogy a 10-80 százalékos töltés megfelelő körülmények között akár 16 perc alatt is letudható, illetve 10 perc alatt a Cayenne akár 325, a Cayenne Turbo pedig akár 315 kilométer megtételéhez elegendő energiát is fel tud venni. A Porsche Cayenne Electric opcionális vezeték nélküli töltőrendszerrel is elérhető, amellyel akár 11 kilowattal tölthet az autó kábelcsatlakoztatás nélkül.
Az utastérben a folyamatosan növekvő képernyőfelület ellenére mégis sikerült egy jellegzetes Porsche műszerfalat rajzolni. A kormánykerék a három órát imitáló képernyővel stílusos, a formavilág hagyományos elemekkel rendelkezik. A műszeregység egy 14,3 colos OLED kijelző, középen pedig egy ívelt OLED érintőképernyő található, amelyen az infotainment mellett a klímavezérlő is helyet kapott. Opcionálisan egy 14,9 colos utasoldali kijelző is elérhető.
Az új Cayenne Electric 55 milliméterrel hosszabb, mint a belső égésű motorral hajtott modell. Az új SUV hossza 4985 mm, szélessége 1980 mm, magassága 1674 mm. A legnagyobb különbség a 3023 milliméteres tengelytáv, amely közel 13 centiméterrel nőtt, így hátul minden eddiginél nagyobb lábtér és kényelem várja az utasokat. A csomagtér 781–1588 literes, továbbá elöl egy 90 literes tároló is található a géptető alatt. A Porsche Cayenne Electric első példányai várhatóan 2026 nyár végén érkeznek meg az első vásárlókhoz.












