A legolcsóbb Bigster már 10 millió forint alatt hazavihető
Múlt év végén testközelből is megnézhettük a Duster fölé pozicionált Bigstert, ám akkor még nem közölték, pontosan mennyibe fog kerülni itthon a SUV. Nos, csupán néhány hónapot kellett várni. A hazai árlista szerint négyféle hajtáslánccal rendelhető a modell, az ECO-G 140 (vagyis az LPG-s) mellett egyelőre a “hamarosan” kifejezés szerepel. Viszont a TCe 140 kódnév mellett már konkrét árak is olvashatóak. A 140 lóerős, háromhengeres motorral kínált Bigster Essential felszereltségi szinttel 9 999 000 forinttól konfigurálható, de ugyanez a hajtáslánc Extreme csomagban is elérhető, viszont így már 11 299 000 forintról indulhat a matek. A háromhengeres motor összkerékmeghajtással is rendelhető (igaz csak 130 lóerővel), itt viszont a legolcsóbb modell is az Expression felszereltségi szinttel kérhető 11 799 000 forintos alapáron. Ugyanennyiért egyébként a 155 lóerős full hibrid is rendelhető, amelybe már négyhengeres benzinmotor kerül, ha pedig az abszolút csúcs Bigsterre vágyik a vásárló, akkor a hibrid erőforrást a Journey csomaggal kell párosítania, amely alaphangon 12 499 000 forintba kerül.
A fényezések közül egyedül a jégfehér alapáras, minden más árnyalat – így az új indigókék is – 250 ezer forintot dob a végösszegen. Felnik közül mindössze a 19 colos feláras, 150 ezer forint, igaz nem mindegyik felszereltségi szinthez érhető el. Ahogyan az a Daciától elvárható, nincsenek milliós kiegészítők, néhány extra csomag akad csak, ezek árazása is 150-300 ezer forint között mozog. Így egy alaposan felextrázott modell is bőven kijön 14 millió forint alatt.

