Felsorolni is lehetetlen a „csapatépítő” címen megszervezett céges összejövetelek sokszínűségét, az elvonulásoktól kezdve a féktelen bulikon át a tesztvezetéses versenyzésekig. S. Pörzse Orsolya és Kárai Dávid most egy olyan, exkluzív gasztroélménnyel egybekötött workshop formátumot találtak ki, amiben egyszerre megvan a csapatépítő rendezvények izgalma, és összekovácsoló ereje is. Mindezt gourmet fűszerezéssel, időigényes fizikai munkától, unalmas programelemtől és kényelmetlen feszengéstől mentesen – így született meg a The Taste Makers.
Az ötlet, a már több mint tíz éve gasztromarketinggel foglalkozó tulajdonos, Orsolya fejéből pattant ki. „Egy születésnapi bulira szerettem volna valami formabontót, megkerestem egy szakácsot, hogy dumpling készítő workshopot tartson a barátoknak. Később ezt gondoltam tovább” – meséli. Azóta világmárkáknak, magyar és nemzetközi cégeknek is tartottak workshopokat – első rendezvényüket, tavaly augusztusban, például a New Balance sportmárka globális vezetői csapatának, az Aranybástya tetőteraszán.
Orsolyához a koncepció megálmodása után csatlakozott a gasztro berkekből ismert Kárai Dávid, aki segített a receptek megálmodásában és azóta is felelős a workshopok szakmai részéért. Így lett az üzleti tervből rövid idő alatt pörgő vállalkozás.
Izgalmasnak tartottam, hogy a főzőiskola kereteiből kilépve, magas minőségű gasztro élményt nyújtva adjunk egyszerre szórakoztató és csapatformáló szolgáltatást.”
Kárai Dávid – újságíró, gasztroblogger
Catering? Lakásétterem? Csapatépítő főzőiskola? Rendezvényszervezés?
A The Taste Makers által nyújtott lehetőségek leginkább több, különböző szolgáltatás metszetében helyezhetők el. Catering – mert a workshop program elemén túl kész előételek, desszertek, és italok is kérhetőek. Lakásétterem – ugyanis a workshopokat exkluzív helyszíneken tartják: tetőteraszokon, lakásokban, stúdiókban, galériákban, vagy akár szabadtéren is . Az eldugott, privát lokáció garancia arra, hogy a résztvevők felszabadultan lehessenek együtt. Csapatépítő főzőiskola – hiszen az evést megelőzi az ételek elkészítése, ugyanakkor az időigényes munkát a séf a workshop előtt elvégzi, így a vendégek nyugodtan élvezhetik a szórakoztató részeit a főzésnek. Dávid, a résztvevőkkel közösen, beszélgetve oktat, bevonva mindenkit mesél az ízekről, összetevőkről, akár angolul is, ha nemzetközi a csapat. És végül rendezvényszervezés – mert egyéb extra szolgáltatások is rendelhetőek, úgy mint borkóstoló, ginsuli, koktélworkshop vagy dekoráció. Az egész program alapja az egyedi, komplex élmény, ami minden elemében magas színvonalú, igényre szabható és interaktív. Ez ebben kombinációban a világon egyedülálló.
A legjobb, ha tematikában gondolkozhatunk: ha például ázsiai ételeket készítünk, a koktélokban, és a látványban is onnan inspirálódunk. Emlékezetes, különleges recepteket alkotunk minden alkalomra, sőt mindenből – tányér, kötény, goodybag – még brandingelt megoldást is tudunk hozni.”
S. Pörzse Orsolya
A pop-up jellegű gasztronómiai élmény persze nemcsak a csapatépítőnek jó ötlet. A The Taste Makers projektjei között a dolgozói workshopokon kívül volt már partner vacsora, sajtórendezvény, termékbemutató, és konferencia részvétel is. „Nagyobb létszámú rendezvényeken nehéz cateringben újat mutatni, mi viszont a workshop állomásunkat bárhová el tudjuk vinni. A szünetekben pogácsa helyett lehet az étel egy program elem, ami a résztvevők számára is izgalmas és friss alternatíva” – fejezi be Dávid.
The post Céges kulináris élmények, a világon egyedülálló módon appeared first on Forbes.hu.