A Nébih Ebregisztert a hivatal elsősorban az önkormányzatok figyelmébe ajánlja, amely lehetővé teszi, hogy a közterület-felügyelők gyorsan és egyszerűen lekérdezzék az elkóborolt ebek gazdájának elérhetőségét – írta közleményében a Nébih.
Azoknak az önkormányzatoknak, akik igénybe kívánják venni a könnyítést célzó szolgáltatást, első lépésként csatlakozniuk kell a Központi Kormányzati Szolgáltatás Buszhoz (KKSZB). A folyamat részleteiről és technikai hátteréről a https://szeusz.gov.hu/szeusz/kkszb oldalon érhető el bővebb információ. A sikeres csatlakozást követően elindítható a szolgáltatás igénylésének folyamata.
Az önkormányzatok részéről az Ebregiszter használatához egy erre felkészített alkalmazás is szükséges. A lekérdező alkalmazás és az Ebregiszter közötti kapcsolat kialakítása a szolgáltatás elérési jogosultság (SZEJ) kérelem beadásával kezdődik, előbb a KKSZB Teszt Rendszer Felhatalmazási Nyilvántartás felületén, majd sikeres tesztelést követően az éles rendszeren.
Ezután a közterület-felügyelők számára már lehetővé válik, hogy munkavégzés közben helyben ellenőrizzék az elkóborolt ebek gazdáinak adatait, hatékonyan segítve ezzel mielőbbi hazajutásukat.
The post Ebregisztert fejlesztett az önkormányzatoknak a Nébih first appeared on Sokszínű vidék.