Friss Hirek

Harmincéves reklámok jósolták meg a Netflix és az internet körül forgó mindennapjainkat

Az elmúlt évtizedek profetikus regényei, filmjei, illetve tévéreklámjai sokszor képesek voltak megjósolni, hogyan is fogunk élni 2024-ben, kevés esetben sikerült azonban annyira hajszálpontos állításokat tenni, mint az amerikai AT&T 1993-ban született You Will-kampányának, amihez a pályáját zenei klipekkel indító, majd többek közt a Hetedik, a Harcosok klubja, vagy épp A tetovált lány és Holtodiglan rendezője, David Fincher készített rövid reklámszpotokat.

A Magnum karakterével ikonná vált Tom Selleck hangjával narrált rövid klipek kérdéseket tesznek fel, amikre mindig ugyanaz a válasz:

Fogsz! És a cég, ami elhozza ezt neked: az AT&T.

A kérdések többek közt a következők:

kölcsönöztél már könyvet több ezer mérföldes távolságról?
keltél már át az országon anélkül, hogy megálltál volna útbaigazítást kérni?
küldtél már faxot bárkinek a tengerpartról?
fizettél már valaha útdíjat anélkül, hogy lassítottál volna?
vettél már koncertjegyet automatából?
néztél már filmet úgy, hogy azt bármelyik percben elkezdheted?
ellenőrizted már, hogy minden rendben van-e otthon, mikor nem vagy otthon
kaptál már telefonhívást a csuklódon?
nyitottál már ki ajtókat a hangoddal?

A videotelefonálás, illetve teljes kórtörténetünk egy kártyán való tárolását is felvető reklámok itt láthatók:

The post Harmincéves reklámok jósolták meg a Netflix és az internet körül forgó mindennapjainkat first appeared on 24.hu.


Exit mobile version