Aligha tartogatott meglepetéseket a Mitsubishi tegnap esti bemutatója azoknak, akik a nemzetközi piacot is követik: a japán gyártó egy 2021-ben más piacokon már bemutatott modellt frissített, ezt hozza el enyhén személyre szabva a kontinensünkre. Ettől azonban maga az autó semmivel sem lesz rosszabb, főleg, hogy akadnak olyanok is, akik konkrétan várták vissza a modellt a kínálatba az utóbbi években. Aki pedig okkal szerette az elődöket, az vélhetően most sem fog csalódni a 22,7 kilowattórás akku és a 302 lóerős rendszerteljesítmény mellé járó, 80 kilométer feletti tisztán elektromos, illetve 840 kilométer feletti hibrid hatótáv láttán.
A benzinmotor 2,4 literes, 136 lóerős, míg a két villanymotor 116, illetve 136 lóerős. Ezáltal akár 7,9 másodperces nullaszázra is képes az autó, ám ennél sokkalta érdekesebb, hogy a 135 km/óráig elérhető, tisztán elektromos mód mellett a soros hibrid és párhuzamos hibrid üzemmódok között is lehetséges váltani, az előbbi esetben ugyebár kizárólag a villanymotor hajt, a benzines erőforrás pedig csak tölt.
A 4,72 méter hosszú, 2,7 méteres tengelytávval rendelkező, 1,86 méter széles és 1,75 méter magas SUV utastere tágas, logikusan elrendezettnek tűnik, a központi érintőképernyő és a digitális műszeregység pedig egyaránt 12,3 colos. A csomagtartó alapesetben 495 literes, ám ez az érték a három részre osztható hátsó üléssort feláldozva 1422 literre hízik. Japánban még idén ősszel megérkezik a szalonokba a frissített Outlander, ám Európában, és ezáltal Magyarországon is várni kell még rá 2025 tavaszáig, így természetesen még az árakról sem rendelkezünk pontos információkkal.