Első ránézésre nem sok különbséget lehet felfedezni a Ranger konnektoros hibrid, és sima belsőégésű motorral szerelt változata között. Az apróbb részletek viszont azonnal elárulják, hogy a fotókon a plug-in hibrid változat szerepel. Természetesen a legszembetűnőbb változás a töltőnyílás megjelenése az autó bal hátulján, valamint a 18 colos felnik is új megjelenést kaptak.
A hibrid hajtáslánc belsőégésű részét a már jól ismert 2,3 literes EcoBoost motor adja, ehhez társul a villanyhajtás, azt azonban nem részletezte a Ford, pontosan milyen számadatokkal rendelkezik az villanyosított Ranger, viszont annyit elárultak, legalább 45 kilométert kizárólag villanyhajtással is képes megtenni. Emellett hangsúlyozták, hogy minden idők legerőseb Rangere lesz a plug-in hibrid kivitel, amelyet már az idei év végén gyártásba küldenek, és egyelőre csak Európában kezdik értékesíteni.