Még kellemetlenebbé teszi a reklámokat a YouTube

A YouTube az elmúlt években egyre több felületre próbál reklámot elhelyezni az oldalán: nemrégiben például már a videók szüneteltetésekor megjelenő képernyőn is feltűntek a hirdetések, ami sokakat felháborított a közösségi médiában.

A reklámok többnyire néhány másodperc után átugorhatók a platformon, azt pedig, hogy mikor nyílik erre lehetőség rendszerint visszaszámlálóval jelzik. Az Android Police szerint azonban ez már nem sokáig lesz így, ugyanis a YouTube új megoldást tesztel.

Ennek részeként sokaknál egyszerűen eltüntette a visszaszámlálót a platform: miután elindul a hirdetés, egy darabig nem látni semmit a korábbi visszaszámlálás/átugrás gomb helyén; utóbbi csak akkor tűnik fel, amikor letelt a reklám nagy része.

A módosítás nem teszi átugorhatatlanná a reklámokat, de ezt követően lehetséges, hogy nem fogjuk látni, ha megnövelik a reklámok idejét. A tesztelők olyan megoldást is láttak, amikor az asztali böngészőben a visszaszámlálás helye ki volt takarva. A változás a jelek szerint a mobilos appokat is érinti, és bár egyre többeknél tűnik fel, egyelőre bizonyára tesztidőszakról van szó.

Kapcsolódó
Újabb helyen tűnnek fel reklámok a YouTube-on
A felhasználók nincsenek elájulva az újítástól.

The post Még kellemetlenebbé teszi a reklámokat a YouTube first appeared on 24.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed