Szijjártó: A Fidelitas maga volt a Facebook vagy az Instagram

Szijjártó Péter szerint kár tagadni, hogy a Fideszt az idén érték olyan kihívások, amelyekre nem volt felkészülve. A Mandinernek adott interjújában a külgazdasági és külügyminiszter a pártját sorban érő botrányok nyomán kialakult krízissel összefüggésben úgy fogalmazott,

alapvető, identitásbeli kérdéseinkbe vágtak bele, és teret adtak arra, hogy ellenfeleink megkérdőjelezzék az őszinte szándékainkat, amelyek a kormányzás elmúlt tizennégy évében vezényeltek minket.

Szijjártó az interjúban azt is elismerte, hogy „nyilvánvalóan van egy új szituáció”, miután a magyar politikai elit egy részét leváltották. Az interjúban szembesítették a miniszter azzal a közvélemény-kutatási adattal is, mely szerint Magyar Péter pártjának szavazói átlagosan tizenegy évvel fiatalabbak a fideszeseknél. A miniszter erre úgy válaszolt, hogy a közvélemény-kutatók „okosokodását” nem szokták figyelembe venni, de szerinte nyilvánvaló, hogy ma a fiatalok megszólításának teljesen más technikáját kell alkalmazni, mint amikor ő volt a Fidelitas elnöke 2005-2019 között.

Arra a kérdésre, lesz hiányérzete, hogy a gyurcsányozást magyarpéterezésre kell cserélni, Szijjártó úgy felelt: „a harcosainknak ez nem okoz nagy gondot”.

Szijjártó a Fidesz ifjúságszervezéssel kapcsolatos problémáinak gyökerét a jelek szerinte nagyrészt a közösségi médiában látja. Erre utal, hogy meglátása szerint ma a fiatalok jelentős része a közösségi oldalakon éli az életét, ezzel szemben az ő idejében

a Fidelitas maga volt a Facebook vagy az Instagram, mert ahhoz, hogy valaki barátokat szerezzen, közösségben legyen, nem volt elég a kütyüt nyomogatni.

The post Szijjártó: A Fidelitas maga volt a Facebook vagy az Instagram first appeared on 24.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed