Letisztult külső, luxus és csupa V8-as benzinmotor jellemezte a Range Rover harmadik nemzedékét, melyekből a korosabb példányok már a 20. születésnapjukat is megünnepelték. A külső még mindig vonzó, ám a fenntartás és a törődést igénylő technika nem éppen a legvonzóbb használt járművé teszi. Az olló szélesre nyílt, ebből a generációból már a 3-4 milliós sávba is lecsúsztak bizonyos példányok. Az észt Velvet Motorworks elhivatott tulajdonosa éppen ezeket a példányokat szeretné megmenteni egy alapos frissítőkúrával.
A felújítással együtt teljesen más karaktert kap a Range Rover, az autó orrát az ős típushoz igazítják, a karosszéria formája pedig olyan keveset változott 1969 és 2001 között, hogy más átalakításra nincs is szükség a kívánt hatás eléréséhez. A beltérről nem tettek közzé fotót, de prémium anyagokat, telefontükrözést és vezetéstámogató rendszereket ígérnek a korszerűség jegyében. Előtte természetesen darabokra szedik az autót és alaposan felújítják. Minden modell a Jaguar-féle 4,2 literes kompresszoros V8-ast kapja, de a gyári 406 lóerőnél magasabb teljesítménnyel és akár aktív kipufogórendszerrel. A tervek egyelőre csak papíron léteznek, a prototípust is csak jövőre mutatják be, az első átalakítások 2026 végére lehetnek készen.


