Friss Hirek

Baltával faragták a Kia új kisautóját

Újabb crossovert dob piacra a Kia, ezúttal a világ legnépesebb országa jut hozzá az újdonsághoz. A Syros rendkívül szögletes, a külső harmonizál a Kia mostani formanyelvével. Az orr ismerős, a rejtett kilincs manapság elvárás, a hasmagasság az indiai viszonyok (és a trendek) miatt magas, a hátsó ablakvonal meredek felhúzása csökkenti a dobozság érzését, összességében a konkuresekhez képest egyedi, könnyen felismerhető, és egyáltalán nem unalmas megjelenést kapott a Syros.

A tengelytáv 255 centi, a hosszúság öt milliméter hiján négy méter, ehhez képest impozáns a 465 literes csomagtartó. Ez persze akkor igaz, ha a tologatható és több szögben állítható támlájú hátsó ülések a legoptimálisabb pozícióban állnak, nem szokványos ebben a kategóriában, hogy minden ülés szellőztetett. A műszerfal digitális, a két képernyő egyben 30 colos, a vezetőülés elektromosan állítható, a telefon vezeték nélkül tölt, a zene pedig Harman Kardon hifiből szól. Kérhető dupla üvegtető, 360 fokos kamera, első és hátsó parkolóradar, illetve egy csomó vezetéstámogató rendszer, köztük adaptív tempomat és sávtartó.

Villanyosításnak itt nyoma sincs, két hagyományos blokkal lehet kérni a Syrost. Az egyliteres turbós 120 lovas, a váltó hatos kézi vagy hetes duplakuplungos automata. A másik opció egy 1,5 literes dízel, ez 116 lovas (250 Nm nyomatékkal), a kézi mellett itt hagyományos automata is kérhető. Az árakat még nem közölte a Kia, de várhatóan 4 millió forint körüli lehet az indulóár.


Exit mobile version