Életciklusának feléhez érkezett a Peugeot pickupja, a Landtrek, így nem meglepő módon megjelent a ráncfelvarrott kivitel. Elöl az átrajzolt hűtőmaszk a legszembetűnőbb különbség, amelynek közepén már a pajzs, vagyis a márka új emblémája található. Hátul már betűzve olvasható a gyártó neve, alatta pedig a típusjelzés. Nem csak ez, némiképp a hátsó lökhárító is módosult.
A 10 colos multimédiás érintőképernyőt nem cserélték le, viszont a szoftver új megjelenést kapott, a közlemény szerint letisztultabb lett az elrendezése. A digitális műszeregység viszont újdonság, amelynek a szerepét egy 7 colos képernyő tölti be.
Szintén fontos újítás a négyhengeres, 2,2 literes turbódízel Multijet erőforrás megjelenése, amely kerek 200 lóerő és 450 newtonméter leadására képes. A motor egyaránt rendelhető hatfokozatú manuális, és nyolcsebességes automata váltóval is. Emellett marad a már eddig is elérhető 1,9 literes dízel, és a 2,4 literes benzinmotor is: előbbi 150, míg utóbbi 210 lóerős teljesítményre képes. Pickup lévén a terepszögek is fontosak: az első maximum 30 fokos, a hátsó legfeljebb 27 fokos, míg a rámpaszög 25 fok. A gázlómélysége kerek 60 centiméter.
A közleményben szót sem ejtettek az európai forgalmazásról, így vélhetően továbbra is kizárólag Afrikában, a Közel-Keleten, és Dél-Amerikában lesz megvásárolható a kínai Kaicene F70 nevű modellre épülő Landtrek.