Friss Hirek

Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény

A Mastercard és a MOL három éve kezdte az együttműködést: mindkét cég célja a vásárlási élmény növelése és a digitális szolgáltatások, személyre szabott kiszolgálás folyamatos fejlesztése. Túl egy újabb sikeres közös kampányon (a gasztrotermékek népszerűsítését, a MOL Move applikációt és a kártyás fizetést kapcsolták össze) megkérdeztük Nagy Petrát, a MOL Magyarország kiskereskedelmi fogyasztói és digitális marketing vezetőjét és Szász Ferencet, a Mastercard elfogadásfejlesztési igazgatóját az együttműködésről.

A Mastercard és a mobilfizetés szorosan összekapcsolódik, ehhez jön még hozzá a MOL…

SZF: Magyarországra 2016-ban hoztuk el a mobilfizetést, az ApplePay és a Google Pay formájában. Azóta is folyamatosan innoválunk, számos partnerünknél elérhető már például a fitneszkarkötőkkel, vagy akár okosgyűrűvel való fizetés. A MOL tavaly ősszel a benzinkúton történő fizetést integrálta a mobilalkalmazásba, így vált lehetségessé, hogy például a tankolásunkat nyitvatartási időn túl a kútoszlopnál, a személyzet beavatkozása nélkül meg tudjuk tenni. Ez hatalmas mérföldkő az életünkben, hiszen Magyarország egy meghatározó, széles fogyasztói réteget megszólító kereskedő partneréről beszélünk, aki ráadásul élen jár a digitális fejlesztésekben. 2024 végén a közös kampányunkban ezt a kényelmi funkciót szerettük volna megismertetni a nagyközönséggel!

Szász Ferenc, a Mastercard elfogadásfejlesztési igazgatója

Itt jön a képbe a MOL Move app, ami a 2024-es kampány középpontjában is állt. Mit „tud” ez az app?

NP: A MOL Move app az állandó útitársunk. Az általánosan elvárt információk mellett személyre szabott kedvezményeket és játékos aktivitásokat nyújtunk a felhasználóknak – folyamatosan fejlesztünk, célunk, hogy mindig történjen valami izgalmas. Kihívás teljesítésével kedvezménykupont szerezhetnek vagy bekerülhetnek egy egyedi nyereménysorsolásba, a vásárlásokkal jelvényeket aktiválhatnak (nem szégyellem: „Kávé Király” vagyok), pontokat gyűjthetnek.

Tavaly ősszel elindítottuk a mobiltankolás funkciót 179 MOL töltőállomáson. Legutóbb a partner-ajánlatok funkciót indítottuk útjára, ahol megújuló kedvezményeket biztosítunk a felhasználóknak. Nyereményjáték tekintetében a Move app egy ideális platform, hiszen a virtuális kártya beolvasásával azonnal regisztráljuk a vásárlást, nincs szükség külön fiók létrehozására, kód feltöltésére, bizonylat megtartására.

Nagy Petra, a MOL Magyarország kiskereskedelmi fogyasztói és digitális marketing vezetője

Miért különösen izgalmas számotokra és a vásárlók számára is a kollaboráció a Mastercarddal?

NP: Tavalyi játékunkban az aktivitás nem az üzemanyag-vásárláshoz kapcsolódott, hanem valamilyen gasztrotermék vásárlására ösztönzött, a Fresh Cornert is népszerűsítette. A Mastercarddal együtt egy vonzó nyereménypiramist állítottunk össze és Brazíliába szóló nagy értékű álomutazást, kávébérleteket és készpénznyereményt sorsoltunk ki. Ez a kommunikáción is nagyot dobott, a megszokott „olajos” színek helyett a harsány, brazil hangulat került hangsúlyba. Beépítettünk egy extra csavart is a játékba: Mastercard kártyával való vásárlás esetén ötszörös nyerési eséllyel regisztráljuk a tranzakciót, illetve lehetőség nyílt megnyerni a készpénznyereményt OTP Mastercard Prepaid Meglepetés bankkártyán.

A Mastercard igyekszik észrevétlenül, mégis mindig ott lenni az ügyfelek életében: milyen kényelmi funkciókat emelne ki?  

SZF: Elsődleges küldetésünk, hogy a fizetéseket kényelmessé, gyorssá és biztonságossá tegyük, de a kártyák mellé rendkívül sok előny és szolgáltatás tartozik – legyen szó utazásról, kultúráról, vásárlásról vagy szórakozásról.
A fizetések biztonságáról pedig egyrészt egy AI-vezérelt rendszer gondoskodik, másrészt folyamatosan figyeljük a piacot és edukáljuk a fogyasztókat és a partnereinket. Mert a vásárlók biztonsága közös érdekünk.

The post Innovátor márkák – Legyen a fizetés is élmény appeared first on Forbes.hu.


Exit mobile version