A teljesen átalakult Jaguar márka feleleveníti a Copy Nothing hitvallását: a márka alapítója, Sir William Lyons által megfogalmazott filozófia mindenben az eredetiséget helyezi előtérbe. A Jaguar átalakulásának vezérfonala a gyártó ígéretei szerint a gazdag modernizmus lesz: egy olyan kreatív filozófia, amely a Jaguar márka vadonatúj világának minden elemét meghatározza. Ez elvileg olyan alapvető értékeket foglal magában, mint a merész formatervezés, a váratlan és eredeti gondolatok, vagy “a figyelmet magára rettenthetetlen kreativitásával felhívó márka-karakter”.
Az új identitáshoz a megváltozott logó és felirat mellett a “Strikethrough”, avagy áthúzás névre hallgató dizájnelem, illetve a dús, telített színek alkalmazása is hozzájárul. A márka a jövőben még többet kíván adni, még futurisztikusabb, ám egyszerre vonzó külsőben. Hogy ez mit is jelent majd pontosan, azt 2024. december 2-án, helyi idő szerint 20:00 órakor a Miami Art Week rendezvényen, a Copy Nothing installáción láthatja majd meg a nagyközönség. Ez lesz az új márka első globális és nyilvános megjelenése, ahol egy jövőbeli formatanulmány, a Design Vision Concept képében ölt testet a jövő Jaguar modelljeinek a formanyelve. Ha mindez még nem lenne eléggé keszekusza, akkor alább még egy videót is láthattok, ami az új márkaidentitást és betűtípust hivatott bemutatni.