Friss Hirek

Sportos, nagy és olcsó: ez az MG GT

Nagyon érzik a kínaiak, hogy mire nyílik ki az európai vásárló pénztárcája. Ha körbenézünk a hazai utakon, már egészen sok MG-vel találkozhatunk, főleg az olcsóbb árfekvésű ZS-t veszik a magyarok. A következő nagy dobás GT lehet, ami egy kihalófélben lévő kategóriába érkezhet, nevezetesen a kompakt szedánok között lenne a helye.

A sokatmondóan csak GT-nek hívott MG alsó-középkategóriás versenyző, enyhén sportos beütéssel és felfelé kilógó mérettel. A hossz 4,68 méter, ettől valamivel kisebb a négyajtós Honda Civic, illetve bő húsz centivel hosszabb mint a Hyundai i30 Fastback. A GT csalfa módon négyajtós, a gyorsan lejtő far inkább ötajtósnak mutatja. A beltér egyszerű, de nem ízléstelen, a utasülés előtti rácsozás az egyetlen érdekes részlet. A műszerfal a megszokott módon digitális, a központi képernyő 10 colos, de legalább bizonyos funkciók gombról vezérelhetők.

Hirdetés

Az alapmotor 1,5 literes szívó 114 lóerővel, ennek turbós változata 162 lovas, amihez hétsebességes duplakuplungos váltó jár. A kínai ár mellbevágóan alacsony, nagyjából 4,5 millió forint, amiért itthon nincs új autó. A megszokott módon az európai ár biztosan magasabb lesz, de még így is megfontolandó alternatíva lehet a GT.


Exit mobile version