Friss Hirek

Teljes a Peugeot villanyos modellpalettája, íme az e-408!

A megjelenéstől számítva 2 évet várt a Peugeot a 408 tisztán elektromos meghajtású verziójának bevezetésével. A 2022-ben bemutatott merész külsőt megtartotta az e-408 is, a műszaki alapok is ugyanazok mint a belső égésű motoros testvérekben, hiszen mindegyik a E-EMP2 padlólemezre épül.

Hirdetés


Ami az utasteret illeti, az e-408 is az i-Cockpit rendszert kapja. Ennek lényegi részét a 10 colos digitális műszeregység, valamint az ugyanekkora multimédiás érintőképernyő adja – utóbbi alatt még egy kijelző található a gyorsgomboknak.

A 408-asból eddig kétféle plug-in hibrid, egyféle lágy hibrid és sima benzines verzió állt a vásárlók rendelkezésére. Az ezekhez csatlakozó, EV kivitel maximális teljesítménye 210 lóerő és 34 newtonméter. Az energia tárolásáért egy 58,2 kilowattórás akkumulátor felel, amely a WLTP ciklus szerint legfeljebb 453 kilométeres hatótávot tesz lehetővé. A márka szerint a vegyes fogyasztás 15,2 kWh/ 100 km környékén alakulhat. Az e-408 akár 120 kilowattal is tölthető, így 20-ról 80 százalékra fél óra alatt pumpálható fel a telep, kevesebb mint 10 perc alatt pedig mintegy 100 kilométerrel elegendő áramot képes felvenni. A 11 kilowattos töltés részleteit egyelőre homály fedi.

Hirdetés





Exit mobile version