Digitális előfizetés? Yepp!

A fintech- és a streaming-világban már megszokhattuk, hogy digitális előfizetésekkel jutunk hozzá a különböző szolgáltatásokhoz, ezeket aktiválhatjuk, változtathatjuk, kezelhetjük – a világ bármely pontjáról, a mobilunk böngészőjében vagy egy applikációban. Miért ne lenne ez ugyanilyen egyszerű a telekommunikációban? – gondolta a Yettel, és új szolgáltatásával arra vállalkozott, hogy forradalmasítsa a mobil-élményt. De mi is az a Yepp, és miért akarjuk, hogy nekünk is legyen?

„Egy olyan előremutató telkó-megoldás fejlesztését tűztük ki célul, ami ideális választás annak az egyre bővülő célcsoportnak, akiknek szolgáltatástípustól függetlenül a kényelem, a gyorsaság és a rugalmasság a fő szempont. Erre pedig a digitalizált megoldások adnak választ. Azt gondoltuk, ha más iparágakban tudnak ilyen megoldást kínálni, mi miért ne tudnánk ezt elhozni a telekommunikációban. A korlátlan mobilnetre növekvő igényt látunk, így egyértelmű volt, hogy ennek a minden ízében digitális előfizetésnek ez legyen az alapja, megspékeltük a Netflix-szerű rugalmas hozzáférhetőséggel és egy jó árral, most pedig elindultunk Magyarországon az első ilyen tarifakonstrukcióval.” – mondta el Szafonov Olga a Yettel lakossági marketing igazgatója.

A Yepp maga az adatforradalom, egy kizárólag digitálisan elérhető, hűségidő nélküli és korlátlan belföldi adatkeretet biztosító előfizetés, amely teljes mértékben a digitalizációra fókuszálva új szintre emeli a mobilszolgáltatásoknál eddig megismert ügyfélélményt. Személyes megjelenés nélkül, kizárólag applikáción folytatott ügyintézéssel juthatnak akár percek alatt új, működő előfizetéshez a hazai lakossági ügyfelek. A Yepp néven induló digitális tarifa igény szerint bármikor aktiválható, szüneteltethető vagy megszüntethető, így szakít az immár több évtizedes „hűségidős” gyakorlattal, miközben a Yettel kiterjedt 4G- és folyamatosan bővülő 5G-hálózatán korlátlan belföldi adatmennyiséget és sebességet biztosít az ügyfeleknek.

Telkó szolgáltatóként nem csak más mobiltársaságokkal versenyzünk, hanem minden olyan céggel, aki digitális platformra építi szolgáltatásait, ilyen a Revolut, a Kifli vagy éppen a Wolt. Az emberek egyre nagyobb része szokta meg és várja el az egyszerű digitális folyamatokat, azt, hogy bármit, bárhonnan el tudjon intézni a mobilja segítségével. A Yepp tervezése és fejlesztése során a fő szempont az egyszerűsítés volt, amelyhez a digitális szolgáltatóktól már megszokott innovatív megoldásokat emeltünk át az értékesítési és aftersales folyamatainkba, mint például a KYC, az e-sim, az elmentett bankkártya adatok vagy a 0/24 elérhető chates ügyintézés.”

Varga-Hering Zsuzsanna, a Yettel digitális igazgatója

A Yettel a digitális ügyfélkiszolgálás fókuszát általánosságban is a cég hivatalos mobilalkalmazásra helyezi át, a Yettel appon belül egyre több, az ügyfelek mindennapjait megkönnyítő funkció jelenik meg. A felhasználói igény pedig világosan látszik: az elmúlt évben 19%-kal nőtt az alkalmazás havi aktív felhasználóinak száma. Ennek a digitális transzformációnak a jegyében indult el a Yepp is.

A mobiltársaság célja, hogy a lehető legnagyobb kényelmet és kiváló digitális élményt biztosítsa ügyfeleinek, hasonlóan, ahogy a fintech-megoldások új utat mutattak a bankszektorban. A Yepp azt követően jelent meg, hogy a Yettel több mint 2 éves komplex hálózatmodernizációs projektjének jelentős szakasza lezárult: egy több tízmilliárd forint beruházást igénylő projektben teljeskörűen megújították a mobilhálózatukat, amivel a korábbi 2-3-szorosára növekedett az országos 4G-hálózat kapacitása, és lehetővé vált a legmodernebb 5G-technológia bevezetése is, amely mára országosan több mint 900 bázisállomáson szolgálja ki az ügyfeleket.  A modernizáció ezzel együtt olyan szolgáltatások elindítását is lehetővé tette, mint a vezetékes internet alternatíváját kínáló, mobilinternet-alapú otthoni és irodai internetszolgáltatás, az OtthonNet és IrodaNet, valamint a Yettel TV, amik a közelmúltbéli indulásuk ellenére már százezres nagyságrendű ügyfélbázist szolgálnak ki.

Adatforradalom mobilon – Mit kínál a Yepp?

A Yepp digitális előfizetés a Yettel alkalmazásban rendelhető meg. A gyors és egyszerű szerződési folyamat során választható klasszikus fizikai SIM-kártya, és amennyiben a szerződő ügyfél készüléke támogatja, azonnal használható e-SIM is, amely a vásárlási folyamat végén néhány lépésben azonnal telepíthető, és lényegében ugyanúgy működik, mint a hagyományos SIM, a gyakorlatban pedig percek alatt igénybe vehető és használható a szolgáltatás. Fizikai SIM-kártya esetén a kiszállítás ingyenes: Budapesten és 4 városban (Debrecen, Győr, Pécs, Szeged) a Wolt futárai akár egy órán belül házhoz viszik a kártyát, valamint országszerte MPL-kiszállítás is elérhető, amire 14:00 óra előtti rendelés esetén akár már a következő munkanapon sor kerülhet, de a kiszállítási napot az ügyfél is kiválaszthatja a vásárlás során felkínált opciók közül.

A Yepp a streamingszolgáltatásokhoz hasonlóan hűségidő nélkül vehető igénybe: a szerződés során megadott bankkártyát havonta terheli a következő hónap díja, ám az előfizetés bármikor szüneteltethető és hat hónapon belül extra költség nélkül újraaktiválható, vagy éppen lemondható. A tarifa alapesetben korlátlan beföldi adatkeretet és havi 50 GB EU és 1-es díjzónás roaming adatot, valamint bejövő hívás- és SMS-fogadást tartalmaz.

A Yepp ügyfeleinek kimenő hanghívásért vagy SMS-küldésért csak akkor kell fizetniük, ha ilyen szolgáltatásra szükségük van: rugalmasan, akár havonta személyre szabhatják az előfizetésüket – azaz eldönthetik, hogy az éppen aktuális igényüknek megfelelően mennyi kimenő hívásra vagy SMS küldésre van éppen szükségük. Ehhez a Yettel appban extra perceket, SMS-t és roaming-adatot vásárolhatnak egyszeri és megújuló változatban, amelyek rugalmasan módosíthatók és lemondhatók, ahogy éppen szükség van rá: kimenő hanghívás esetén 50, 250 perces és korlátlan csomag, SMS-küldés esetén 50 db-os csomag. A Yepp ügyfelek a legtöbb, előfizetésükkel kapcsolatos ügyet digitálisan, a Yettel alkalmazásból indulva intézhetik: az extra szolgáltatások megrendelése és az elmentett bankkártyával történő, egyszerű fizetés, továbbá az ügyfélszolgálattal 0-24-ben elérhető chaten való kapcsolattartás is itt történik.

A Yepp most szeptember 30-ig bevezető áron, havi 5990 forintért vehető igénybe, ami szerződéskötéskor, majd a következő havi számlázási ciklus kezdetekor automatikusan terheli a regisztrációkor megadott bankkártyát, így a számlabefizetéssel nem kell külön foglalkozni. Amennyiben a szolgáltatást a havi számlázási ciklus közben függesztik fel, a szolgáltatás a ciklus végéig változatlan feltételekkel használható marad.

The post Digitális előfizetés? Yepp! appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed