A John Lewis egy meglehetősen drága brit áruházlánc, de a legtöbben nem is emiatt ismerik, hanem a karácsonyra készült reklámjai miatt, még ha már talán nem is annyira meghatóak vagy nagy hatásúak, mint régebben, azért kreatívak szoktak lenni, tavaly például egy húsevő növényről szólt.
Az idei reklám elég hagyományosnak mondható, egy testvérpárról szól, illetve arról, hogy az egyikőjük az utolsó pillanatban keres a másiknak ajándékot a John Lewis egyik boltjában, ahol Narnia-szerűen az egyik ruhaállvány mögött visszatér kettejük múltjába, tulajdonképpen a nővére felnövéstörténetébe, hogy rátaláljon a tökéletes ajándékra.
A John Lewis viszont azt mondja, a főszereplő a „márkánk dobogó szíve”, az áruház, amiknek nem csak náluk, eléggé rosszul megy a covid óta.
Vevőink szeretik a karácsonyi vásárlás rituáléját, ezért most először szerettünk volna főszerepet adni az üzletnek hirdetésünkben
– nyilatkozta a Guardian cikke szerint Charlotte Lock, a lánc egyik igazgatója. Hozzátette, „egy John Lewis-reklám több, mint egy reklám, egy jelenség”.
A videó alatt szóló dal Verve együttes frontemberének, Richard Ashcroftnak a szerzeménye, a korábbi évekkel ellentétben, most nem egy feldolgozás adja a reklám zenéjét. Viszont az Oasis reunion-turnéjának előzenekaraként fellépő Ashcroft ezzel egy időben feltörekvő zenészeknek hirdetett versenyt a márka TikTok-oldalán, a Verve 1997-es Urban Hymns című albumán megjelent Sonnet című dal legjobb feldolgozása különleges karácsonyi hirdetést kap, megjelenik kislemezen (az ebből befolyó bevételeket jótékonysági célra fordítják), valamint a nyertes 3000 fonttal is gazdagabb lesz.
The post Megjelent a legjobban várt karácsonyi reklám first appeared on 24.hu.