Rengeteg megtehető kilométer és szupergyors feltöltés, jelenleg ezek a villanyautózás sarokpontjai. A plug-in hibridek olyan szempontból szerencsésebbek, hogy lemerülés esetén is használhatók hagyományos módon, de ha már lehet némi fosszilis üzemanyagot spórolni, nem mindegy, hogy meddig kell ezért a töltőn lógni.
A Trumpchi E9 a töltés terén mutat valami egészen újat, a konnektoros hibridek között is rekordnak számító idővel. A típus tavaly óta elérhető, az 5,21 méter hosszú egyterű hétüléses, kizárólag plug-in hibridként készül. A benzines erőforrás kétliteres és turbós, az autó rendszerteljesítmény 373 lóerő. A 2,4 tonnás test még ennyi paripával sem olyan dinamikus, a 0-100 8,8 szekundum, a végsebesség 175 km/h.
Az idei újdonság a szupergyors töltés, a 80%-os szint mindössze nyolc perc alatt elérhető, ami már tényleg vetekszik egy benzinkutas megállással. Ezt nem úgy érték el, hogy parányira csökkentették az akkumulátort, a háromkomponensű lítium-ion egység 25,5 kWh-ás kapacitással bír, összehasonlításképpen a korai elektromos Volkswagen e-Up! ennél jóval kisebb telepet kapott. A nagytestű MPV mérési ciklustól függően 100-130 kilométert képes elektromosan megtenni, mindezt parádés áron. Az öt méter feletti luxus egyterű átszámítva 17 millióról indul, míg nálunk a hasonló kaliberű Lexus LM 52 milliót kóstál.