Július 20-án több kínai modell indult útnak Spanyol-, Lengyel- és Olaszországból, valamint az Egyesült Királyságból, hogy 4 nap alatt egy igen hosszú távot teljesítve eljussanak Párizsba, a szerelem és jelenleg a sport városába. A spanyol csapat különleges megtiszteltetésben részesült, hiszen a Chery Group első európai, barcelonai gyárából indulhatott útnak. Az európai és magyar autópiacra is idén újonnan érkező OMODA 5, valamint JAECOO 7-es modellek ezen extrém kihívás keretén belül mutatták be az európai közönségnek először a megbízhatóságukat és a technológiai rátermettségüket. Az utóbbi modell ráadásul ezzel a
megmozdulással debütált először az európai piacokon.
Az expedíció során az OMODA E5 (az 5-ös modell elektromos változata) bemutatta gyorstöltési képességeit és nagy hatótávolságát is. Az akkumulátoros elektromos modellek esetén gyakran merül fel problémaként a töltés kényelme. A hosszú tesztút ezt is próbára tette: a hivatalos beszámoló szerint mindössze 28 percbe telt, amíg az akkumulátor töltöttsége 30%-ról 80%-ra nőtt, miközben a csapat tagjai a közelben kávéztak. Ezzel párhuzamosan a hatótávolság teljesítménye is megfelelt az elvárásoknak. A tényleges megtehető távolság állítólag meghaladta a közúti teszt során a feltüntetett 430 kilométert.
Az Omoda értékesítői hálózat egyébként napról napra nő: alig négy hónap elteltével közel 100 üzletre bővült, mely egyben biztos szervizhátteret is jelent. Az extrém hosszúságú, 5000 kilométeres Európai túrát egyébként főként a márka megbízhatóságának és kényelmének demonstrálása végett vállalta be a gyártó, az Omoda 5, a márka benzines crossovere pedig idén ősszel már Magyarországon is elérhetővé válik.