7 személyes kisbusszal is támad a BYD

A képek alapján már biztosan sejtitek, hogy ez nem az olcsó családi mobiliás autója lesz, ám a kínai ára nem is annyira elborzasztó. De csak a végén árulom el, hiszen előtte gyorsan a szokásos infók. A méretadatok egy igazán testes autót sejtetnek, de ez szintén nem titok a képek alapján. Hosszúsága 5,1 méter, a szélessége 1,97 méter, a magassága pedig 1,8 méter, míg a tengelytávolság kicsivel több mint 3 méter.

Az ülések elrendezése is luxusautós logika szerint alakult: 2+2+3, elöl pedig 3 képernyő is található. A digitális műszeregység 12,3 colos, a központi infotainment kijelző 15,6 colos és a jobb első utas előtt is lehet tapizni egy 12,3 colos képernyőt. A kardánalagút helyén álló konzol pedig hűtőgépként is üzemelhet a hátsó utasok számára, akik igazi fotelekben foglalhatnak helyet és a tetőből lehajtható, 15,6 colos képernyőnek is örülhetnek.

Hajtáslánca konnektoros hibrid, abból is a BYD saját, ötödik generációs rendszere, amelyben az 1,5 literes turbós benzinmotor 154 lóerejéhez a villanymotor még 268 lóerőt dob hozzá. Akkumulátorból kettő is társítható az autóhoz. Az egyik 20 a másik 36 kilowattórás. Előbbihez 100 kilométeres, utóbbihoz pedig 200 kilométeres villany-hatótáv társul. Ami számunkra kiakasztó, az megint az ára, ami Kínában 280 000 jüanról indul, tehát kb. 15 millió forinttól hazavihető egy luxus kisbusz, és a nagyobb akkumulátorral sem száll el túlságosan a kezdő ár, hiszen így 16,7 millió forintnak megfelelő jüanért vihető.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed