A frissítéssel együtt érkezik a Hyundai Ioniq 6 sportváltozata


Mintha csak önmagát szórakoztatná a Hyundai a furcsábbnál is furcsább külsejű autóival. A bátor taktika eddig kifizetődőnek tűnik, akit pedig mégis elrettent a nem szokványos megjelenés, az a Kia szalonjában ugyanezt a technikát emészthetőbb csomagolásban viheti haza.

A 2022-ben érkező Ioniq 6 életen derekán látványos frissítést kapott, egyúttal a sportosságra is megérett. Az első lámpát kettéosztották, a csíkszerű nappali menetfény alá, az újratervezett lökhárítóba költözött a rendes fényforrás. Hátul kevésbé drasztikus a változás, a jobb aerodinamika miatt változott a decens szárny, illetve szintén módosult a lökhárító. A Hyundai az ígéretéhez híven nem tüntette el a fizikai gombokat, sőt, még több is lett belőlük, fejet hajtva a vásárlók kérésének. A középkonzolt az ergonómia és a praktikum jegyében áttervezték, az kormányt pedig lecserélték.

A sportosság felé két határozott lépést is tett az Ioniq 6. Megjelent az N Line változat, ami sokkal több (kamu) légbeömlőt tartalmazó lökhárítóval és látványos aerodinamikai elemmel készül. Az ütközők feketék, de jutott festék az ajtók aljára is, ami a magyar valóságban inkább a rohadó küszöb jelképe, Koreában a sportosságé. Nyáron várható a rendes N modell megjelenése, de erről csak egy apró részletet hoztak nyilvánosságra. Az egyik fotón jól kivehető a méretes szárny, ami egészen biztosan az N sajátja.



 

 


Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed