Apróhirdetéssel kerestek szponzort, lehet, hogy bejön

Könnyen lehet, hogy végül tényleg a három hete feladott apróhirdetéssel talál főszponzort magának a Magyar Kerékpáros Szövetség (MKSZ). 

Mi történt? A figyelemfelkeltésnek szánt húzás óta ugyanis egyeztetések kezdődtek a szövetség és lehetséges támogatói között, írta a G7. A hazai bringasport régóta keres szponzort, ám eddig nem igazán sikerült pénzre váltani az elmúlt évek magyar kerékpáros sikereit. Erre próbáltak meg rávilágítani a hirdetéssel, úgy tűnik, hogy sikerrel.

Kontextus. A szeptember végi országúti kerékpáros világbajnokság megnyerésével történelmet író szlovén kerékpáros, Tadej Pogačar és csapattársai mezén feltűnt a Mol logója is. Pogačar megnyerte a vb-t, a befutónál készült, a világ minden részét bejáró képeken pedig nagyon jól láthatóak voltak a mezén szereplő Mol-logók. A magyar olajcég a G7-nek akkor azt írta, hogy 2024 májusa óta tart az együttműködésük a szlovén kerékpárszövetséggel, ekkor lett a helyi leányvállalatuk a válogatott bronzfokozatú szponzora (a Mol amúgy a budapesti közbringa-rendszernek is a névadó szponzora).

Miért fontos ez? A magyar csapat közelében nem tolonganak a szponzorok, pedig az elmúlt években a hazai bringások soha nem látott sikereket értek el. Valter Attila 2021-ben három napig vezette a Giro d’Italia összetett versenyét, Vas Blanka az idei Tour de France-on szakaszt nyert, és ketten együtt három negyedik helyet szereztek az előző két olimpián. Ez sarkallta arra az MKSZ-t, hogy főszponzort kereső apróhirdetést adjon fel. Schneller Domonkos, a szervezet elnöke a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeumban tartott közönségtalálkozón azt mondta: olyan cégeket várnak, akik korábban is szimpatizáltak a kerékpársporttal, de eddig valamiért nem nyitottak be a szövetség ajtaján. Tett utalást arra, hogy a Mol szerepvállalásának is örülnének.

The post Apróhirdetéssel kerestek szponzort, lehet, hogy bejön appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed