A cég szerint a december 15. előtt rendelt csomagok megérkeznek karácsonyig Budapesten.
Mi történt? Karácsony előtt tömegesen panaszkodnak a DPD-re az ügyfelek: sok csomag nem érkezik meg időben, a nyomkövetés ellentmondásos, az ügyfélszolgálatot pedig nehéz vagy lehetetlen elérni – írja a Telex olvasói levelek alapján.
Részletek. Többen „sikertelen kézbesítésről” kaptak értesítést akkor is, amikor otthon voltak, másoknak azt javasolták, hogy személyesen menjenek el a budapesti, XXII. kerületi raktárba, ahol hosszú sorok és órákig tartó keresések fogadták őket.
Mit mond a cég? A DPD elismeri a csúszásokat, főként Budapesten, amit a Black Fridaytől karácsonyig tartó, az előző évekhez képest mintegy 50 százalékkal megnövekedett forgalommal magyaráznak. Gondot okoz az is, hogy egyre több csomag érkezik automatákba, amelyek gyorsan betelnek. A cég szerint a legtöbb küldeményt így is kézbesítik, és a december 15. előtt rendelt csomagok Budapesten karácsonyig megérkeznek.
Más is lehet a gond. A futárok viszont munkaerőhiányról és túlterheltségről beszélnek, egyes kerületekben emiatt torlódtak fel a küldemények. A DPD azt kéri, hogy az ügyfelek tegyenek panaszt a téves „sikertelen kézbesítés” esetén.
The post DPD-káosz karácsony előtt: csúszó csomagok, elérhetetlen ügyfélszolgálat appeared first on Forbes.hu.