A napokban új karácsonyi reklámban láthattuk David Beckhamet, amiben a volt labdarúgó pulykát sütött egy elektromos, de fatüzeléses technológiával is működő mobilkemencében. Mindezt a lakásban tette, ami miatt többekben felmerült, mennyire szabályos otthon ilyet csinálni. A 350 fontot kóstáló, Ninja márkájú sütő kültéri használatra alkalmas, még a kézikönyvében is az áll, hogy beltérben nem szabad használni.
Ahogy írják, „veszélyes gőz vagy szén-monoxid is felhalmozódhat, ami sérülést vagy akár halált is okozhat”.
Így a reklámot többen jelentették a brit Advertising Standards Authority nevű szervezetnél (brit reklámhatóság), a márkának emiatt reagálnia kellett az aggodalmakra. Elmondták, hogy Beckham igazából egy szabadtéri konyhában főzött, még ha ez nem is volt megfelelően látható a reklámban. A focista pedig mindent az előírásoknak megfelelően csinált.
Beckham korábban egymillió font értékű szerződést írt alá, hogy a Ninja konyhai készülékek arca lehessen.
The post Életveszélyesnek tartják a nézők a David Beckham karácsonyi reklámjában látottakat, még az abban szereplő cég is egyetért velük first appeared on 24.hu.