A Chery Automobile bemutatta legújabb koncepcióautóját, a New Journeo Conceptet, amely még mindig azt az egyre visszaszoruló kisebbséget szeretné kiszolgálni, akik tényleg szeretik az autózást. A tanulmányautó az európai Chery Advanced Design Centre 30 fős tervezőcsapatának munkája, amely Frankfurt mellett, Raunheimban található. A Journeo a gyártó szerint nem csupán egy dizájntanulmány, hanem egy olyan innováció, amely ötvözi az ésszerű off-road kalandok robusztusságát és a családi utazások luxusát. A 4 üléses koncepcióautó különlegessége az aerodinamikusan optimalizált kialakítás, amely maximális belső térkihasználást biztosít. Az intelligens belső tér moduláris elemei lehetővé teszik az ülések és konzolok elrendezésének rugalmas átalakítását, így egy mobil luxusélettérré alakítható. Mindemellett hatalmas panorámaablakokkal és egy bővíthető csomagtartóval is büszkélkedhet.
“A New Journeo Concept nem csupán egy jövőbe mutató autó, hanem a mobilitás következő generációjának víziója” – mondta Jochen Tueting, a Chery Europe GmbH ügyvezető igazgatója. “A tanulmány számos olyan innovációt tartalmaz, amelyeket az OMODA és JAECOO márkák jövőbeli sorozatgyártású modelljeiben is alkalmazni fogunk. A Chery globális fejlesztési központjaiban megvalósuló innovációk célja, hogy az OMODA és JAECOO modellek világszerte új mércét állítsanak fel a prémium és intelligens mobilitás területén. A Journeo Concept világpremierje újabb mérföldkő ezen az úton, mely élőben megtekinthető a 21. Shanghai Nemzetközi Autókiállításon.”
A közel 5,2 méter hosszú és 2,1 méter széles tanulmány azonban aligha lenne kényelmes társ a városban, amit alátámaszt a hajtáslánc, név szerint a Chery 7. generációs Kunpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM rendszere is. A konnektorról tölthető része 200 kilométeres, tisztán elektromos hatótávot ígér, míg a teljes hatótáv akár 2500 kilométer is lehet. A terepezésre optimalizált családi egyterű bizonyára rengeteg olyan részletet tartalmaz, amelyet lehet használni a jövőben a gyártó szériaérett autóiban is, ám a koncepció ebben a formájában legfeljebb egy olyan álomvilágban működne, ahol a többség még mindig az autójával képzeli el a hétvégi, családi programot az okostelefon helyett.

