Újabb érdekes példát találtunk az autómárkák átemblémázáson keresztül megvalósuló együttműködésére, ezúttal ismét a Toyota és a Suzuki között. Dél-Afrikában Starlet Cross néven dobja piacra új modelljét a Toyota, ami a Suzuki palettáján is szerepel, csak éppen Indiában és Fronx néven. A dolog pikantériája, hogy ugyanott és ugyanaz a modell már kapható Toyotaként, a világ legnépesebb országában Urban Cruiser Taisorként érhető el a városi crossover. Mindezek után elsőre furcsának tűnik, hogy a Toyota Urban Cruiser és a Suzuki Fronx egy harmadik néven, Toyota Starlet Crossként jelenik meg a bolygó másik felén. Dél-Afrikában már ismerik a Starlet nevet, ezért dönthettek úgy, hogy ezt használják az Urban Cruiser Taisor helyett – évtizedekkel ezelőtt ez egy kompakt városi kisautó volt, a Cross név pedig a megemelt hasmagasság miatt szükséges.
A Toyota Starlet Európában is kapható volt, gyakorlatilag a Yaris elődjeként is tekinthetünk rá. Sőt, sima Starlet néven ma is fut Dél-Afrikában, de az már a Suzuki Baleno átemblémázott változata. Tekintve, hogy ott nincs se Yaris, se Yaris Cross, logikus a névválasztás. A modell ugyanakkor egészen fapadosnak tűnik az előbb említett testvéréhez képest. Csak egy szívó 1,5 literes benzinmotorral érhető el, ami 105 lóerőre képes, ehhez pedig egy ötfokozatú kézi, vagy egy négyfokozatú automata váltó társítható. A központi érintőképernyő 7 vagy 9 colos lehet, alapáron pedig csak kettő légzsák jár az autóhoz, de még a legdrágább felszereltség is csak hatot tartalmaz.
Mindezért ráadásul 6-7 millió forintnyi összeget kérnek el Dél-Afrikában, miközben ugyanez a modell Indiában Urban Cruiser Taisorként 3,5 millió forintnyi rúpiáról indul, a legdrágább csomag pedig még mindig 6 millió alatt marad. De hasonlíthatjuk a nálunk kapható Yaris Crosshoz is: akciósan az most 9 millió forintról indul, ennyiért digitális műszerblokk jár a modellhez, de ez az ár tartalmazza a vészfékező asszisztenst és a vészhelyzeti kormánysegédet, a Starlet Crossban egyik funkció sem érhető el. A Yaris Cross ráadásul 116 lóerős hibrid meghajtású és automata váltós. Innentől tehát maximum a dél-afrikai modell stílusa lehet preferencia tárgya, mondjuk abban nem teljesít rosszul a kis Toyota: elöl a két részre osztott fényszórók stílusosak, hátul a teljes szélességben futó fénycsík szintén divatos, kicsit még a Lotus Emirát is idézi.