A Denza európai térhódítása a D9 GT modellel kezdődik, ami lényegében egy Shooting Brake, tisztán villanyhajtással. 5180 mm hosszú, 1480 mm magas és 1990 mm széles, míg a tengelytávolsága 3125 , szóval jó hosszú az autó, és csupán a Porsche Taycan Sport Turismo hasonlítható hozzá. Azonban Stella Li, a BYD alelnöke elmondta, hogy szerintük olyan texhnológiát képvisel az autó, amelynek nincs igazán vetélytársa a piacon.
A D9 GT is a BYD e3 platformjára épül, három villanymotor hajtja, összesen 952 lóerővel. Gyorsulása 3,4 másodperc százra, végsebessége pedig 240 km, miközben a 100 kilowattórás akkumulátorával 630 kilométeres hatótávot ígér a kínai CLTC mérés alapján. Villámtölteni maximum 270 kilowattal lehet, így 25 perc a 80 százalékra töltés ideje.
Jövőre konnektoros hibridet is terveznek belőle, amelyben kétliteres, négyhengeres benzinmotor dolgozik majd együtt a villanymotorokkal. Ennek a modellnek már 1100 kilométeres hatótávolsága lesz, amelyből 200 kilométert tisztán villanyhajtással tud megtenni. Az árakról még nem árultak el semmi pontosat, de körülbelül 100 000 euró körül lehet majd, ami kb. 41 millió forint. A D9 GT után két SUV modellt szeretnének még Európába hozni a közép és a felső-közép kategóriába, majd a “sima” D9-et, ami egy olyan luxus buszlimuzin, mint például a Lexus LM.

