Már csak presztízsből sem hagyhatta ki a Tokiói Autószalont a Nissan, a kiállításra több egyedi alkotást is elhoztak. A japán gyártó dicséretet érdemlő módon szabad kezet adott a diákjainak, akik három autóval készültek a kiállításra.
A Z gyárilag is az egyik legizgalmasabb Nissan, csak sajnálatos, hogy Európa nem jut hozzá a típushoz. A 2022-ben bemutatott kupé viszi tovább a sportos Nissanok örökségét, a 4,38 méter hosszú kétajtóst egy tűzfalig hátratolt V6-os turbós egység hajtja. A 406, Nismo változatban 426 lóerő a mai mezőnyben már nem számít soknak, ám olyan ínycsiklandozó finomságok is a Z étlapján szerepelnek, mint a kézi váltó, a hátsókerékhajtás és a viszonylag alacsony tömeg.
A Tokióban kiállított Z Station Wagon egy hibrid, egészen pontosan három autóból legózták össze. A legszebb része kétségtelenül az orr, ez megtartotta a gyári Z megjelenését egészen az A-oszlopig. Innentől kezdve már egy belpiacos Nissan Stagea kombi következik, így rögtön plusz két ajtóval lett gazdagabb a sportos Nissan. Hiába használtak fel egy kombit, még csavartak egyet a dolgon, az autó hátulja egy Leafé, ami szinte felismerhetetlen, a villanyautó fara a Z hátsó lámpáit kapta meg. Az összhatás inkább érdekes, mint sem szép. A hátsó ajtó szélesítése, majd a hirtelen felívelő far és az aránytalanul kicsi utolsó oldalablak torzzá teszi a kombit, így nincs okunk szomorkodni a sorozatgyártás hiánya miatt.