A bajor gyártó 10 százalékos növekedése egészen pontosan 5 784 eladott járművet jelent. A BMW Group Magyarország vásárlóinak 12,8%-a tisztán elektromos, míg 15%-a plug-in hibrid modellt választott az elmúlt évben. Így elmondható, hogy a BMW a negyedik legnépszerűbb márka a magyar tisztán elektromos összpiacon, 7,9%-os részesedéssel és 674 darab értékesített modellel. A kategória legnépszerűbb modelljei a BMW iX3 (177 darab), a BMW i4 (162 darab) és a BMW iX1 (111 darab) voltak, míg tisztán elektromos meghajtású MINI modellből összesen 126 kelt el. Figyelemre méltó növekedést ért el a BMW i5, amely 242%-os bővüléssel 82 darabos eredményt produkált.
A plug-in hibrid modellek piacán a BMW 936 darabot értékesített, ami összességében 6%-os növekedést jelentett az előző évhez képest. A legnépszerűbb modellek között szerepelt a BMW 5-ös sorozat (197 darab), a BMW X1 (179 darab) és a BMW X5 (160 darab). Különösen kiemelkedett a BMW X1, amely 156%-os növekedést produkált.
A legkelendőbb BMW címet az X5-ös érdemelte ki. 815 eladott modellel a a 2023-as győztes BMW 4-es és i4-es sorozatot előzte meg, amelyből 702 darab fogyott. A BMW 3-as sorozat tavaly visszakerült a dobogó harmadik fokára 658 darabos eredményével. A toplista negyedik helyén a BMW X1/iX1 páros áll 577 darabbal, míg az ötödik helyet a BMW 5-ös sorozat és BMW i5 páros szerezte meg 540 eladott modellel. Az X modellek egyéblként a márka eladásainak 52%-át tették ki, alig elmaradva a 2023-as 53%-os aránytól.
Nagyot nőtt az M modellek eladása is. 2024 első 11 hónapjában 967 BMW M és M Performance modell talált gazdára Magyarországon, ami 13%-os növekedést jelent a megelőző év hasonló időszakához képest. A legtöbb vásárló a BMW M3 mellett döntött (17,1% részesedés, 165 db), de a BMW M4 is igen népszerű volt (14,1%, 136 db). Sikeresen debütált a BMW M5 és a frissített BMW M2, miközben a BMW M3 és M4 modellek sem veszítettek a népszerűségükből.
Miniből 490 darabot adtak el, ami 27 százalékos visszaesés, ám ennek hátterében a teljesen megújuló modellpaletta áll, amelyekből a megrendelt darabok csak az év utolsó három hónapjában kerültek forgalomba. Ráadásul még idén is bemutatnak új modellváltozatokat, úgyhogy nagy lehetőségek előtt áll a brit márka.