A restomodok szépségét az eredetiség és a modern technika ötvözete adja, amiben a Totem Automobili alkotása a maximális pontszámot érdemli. Már távolról ordít róla a származása, az Alfa Romeo 105/115 szériája ihlette az üvegszálas karosszériát, a hatvanas és hetvenes években készülő típuscsalád nem véletlen örvend egyre nagyobb népszerűségnek a veteránosok körében.
A GT Super Jarama kiadás a márka autósportos múltjának állít emléket, az 1972-es túraautó bajnokság győzelmet hozott az Alfa Romeónak, a rajthoz álló GTA 1300 Junior Jarama neve egy plakett formájában a B-oszlopon is megjelenik. A karosszéria továbbra is apró és formás, a lehető legnagyobb mértékben próbál az elődre hasonlítani. A belső ugyancsak káprázatos, a bőrbe bújtatott kabin éke a nyitott kulisszás váltó, de a szintén alumínium csőműszerek és kapcsolók is megérnek egy misét, ahogy a könnyített kormány is gyönyörű.
A teljesítményről a széles gumi árulkodnak, a géptető alá az Italtecnica által fejlesztett V6-os került. A két turbófeltöltővel szerelt 2,8 literes motor alapáron is 600 lóerőt és 700 Nm nyomatékot teljesít, de van ennél feljebb is. Az erősebb verzió 750 lóerős, a váltó kizárólag hatos kézi, a hátsó kerekeket egy részlegesen önzáró differenciálmű viszi táncba.
A Jarama kiadásból mindössze 40 darab készül, és csak kevesek számára fog a megfizethető kategóriába esni. Az erősen Alfa Romeóra hajazó modellből a sima GT Super változat alapára 233 millió forint, a limitált szériás Jarama várhatóan ennél magasabbról indul.

