Íme a középvezetők új Audija!

30 év után búcsúzik az eddig ismert formájában az A4 az Audi modellpalettájáról, az általa hagyott űrt pedig az A5 hivatott betölteni. Előbbi történelme is tovább íródik, csak másképpen, hiszen a német márka kínálatában a páros számozással ellátott modellek elektromosak, míg a páratlannal jelöltek belsőégésű motorosak lesznek.

Hirdetés

Az utastérben az anyaghasználat nagyban függ az felszereltségi szinttől, viszont a műszerfal elrendezése minden esetben újdonság. Az Audi közleménye szerint az “emberközpontú” elrendezésnek köszönhetően a korábbinál is könnyebben használható lesz a jármű.

A kijelzők méretén szinte biztosan nem fog múlni: a kormány mögött egy 11,9 colos digitális műszeregység található, míg középre egy 14,5 colos ívelt érintőképernyő kerül. Opcionálisan az anyósülésen ülőnek is rendelhető egy 10,9 colos tablet, illetve szintén felárért cserébe HUD is kérhető, amelyen most először különböző a járművet érintő beállítások is elvégezhetőek (ezekről nem közölt pontosabb információt egyelőre az Audi).

Hirdetés

Az A5 és S5 hajtásláncok esetében közös a 48 voltos lágy hibrid rásegítés. Előbbinél a belépő szintet a 2,0 literes, négyhengeres TFSI benzinmotor jelenti 148 vagy 201 lóerővel. A gyengébb modell elsőkerék-meghajtású, míg a combosabb mind a négy keréken hajt. Dízelmotorból adott a 2,0 literes TDI blokk a maga 201 lóerejével. Az S5 viszonylag nagy ugrást jelent az A5-höz képest. Ennek szívét ugyanis egy 3,0 literes, V6-os TFSI egység adja 362 lóerős teljesítménnyel.



















Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed