Az egyik újdonságról már korábban beszámoltunk, méghozzá a Swift Sport jelen tudomásunk szerint utolsó kiviteléről, a limitált szériás ZC33S Final Editionről. Emellett több kei car is most először mutatkozik fizikai formában a nyilvánosság előtt: ilyen a Suzuki Wagon R Smile European Antique koncepció, a szolidan frissített Solio és Solio Bandit, valamint a Spacia Gear új generációja. Ezek mindegyike kizárólag Japánban lesz kapható.
Ezeknél egy fokkal érdekesebb az elképesztően hosszú nevű Fronx Sea Bass Night Game tanulmányautó. A Fronx egy már létező SUV, amely a Baleno ferdehátúval osztozik műszaki alapjain. Kizárólag elsőkerék-meghajtással lehet rendelni, a legerősebb hajtáslánc 1,5 literes benzinmotorral érkezik lágy hibrid rásegítéssel és 102 lóerővel. Minden bizonnyal a különleges verzióba is ez az erőforrás kerül, viszont a körítés igencsak más. Egyrészt a lime színű díszbetétek sokat dobnak a külső megjelenésen, de az elöl fekete, hátul zöldes terepfelnik is az egyediséget erősítik, az összképet pedig a tetőn elhelyezett LED lámpák és az óriási tetőboxok teszik teljessé. A Suzuki állítása szerint az egyelőre tanulmányautó státuszban lévő modellt a tokiói éjszakai horgászat világa inspirálta. Ahogy az alap Fronx, úgy jó eséllyel ez sem lesz kapható Európában.
Az e-Vitara számunkra a legfontosabb, hiszen ez Magyarországra is érkezik
De, hogy ne csak a Japánba szánt modellekről meséljünk, mindenképpen érdemes szót ejteni az e-Vitaráról, amely biztosan érkezik Magyarországra is, előreláthatólag jövő nyáron. A nyilvánosságra hozott részletekről már itt írtunk korábban, azóta pedig a Toyota is bemutatta a “saját e-Vitaráját” Urban Cruiser néven. Utóbbi a 2025-ös Brüsszeli Autószalonon debütál a publikum előtt, az e-Vitara kapcsán egyelőre nem közölték, hol láthatja először a nagyközönség.