Íme a wellbeing fejvadászat

Szemléletváltásra van szükség az executive search-ben, hangzatos, de kiüresedett szavak helyett valódi cselekedetre, őszinte, jövőbe néző, emberközpontú kiválasztási folyamatra. Erről szól a Starge Leadership Resources Company. A céget két ikonikus alakja dedikálja. Gombás Éva és Vándorfi Viktória egymásra találása determinálva volt. Már nem az hajtja őket, hogy megmutassák mekkora vezetők. Partnerek lettek, közös szenvedélyük pedig: az Ember.

Látszatvilág helyett

Ők nem csak fejvadászok, hanem a modern executive search úttörői, akik hisznek abban, hogy a vezetők kiválasztásának régi módszerei idejétmúltak és hatástalanok. „A 90-es években ragadt iparágat ki kell rángatni az oldschool, elitista működésből. Mi éppen ettől a nagyon formális világtól szakadunk el, de közben professzionálisan működünk. Amikor ehhez társat kerestem, pont egy másként gondolkodót képzeltem el, így találtam rá Vikire” mondja Éva, aki régiós igazgatója volt egy vezető francia fejvadász cégnek, 30 éves vezetői tapasztalatát tekintve pedig igazi specialistaként jegyzik a HR szakmában.

„Rajtunk kívül még nagyon sokan érzik azt, hogy ez az iparág hierarchikus, feszélyezett, csak hangzatos CV-k forognak a piacon, a kör csak az elitnek van nyitva és nehéz bekerülni” – teszi hozzá Viki, aki lehúzott több mint 20 évet FMCG marketingben, Procter&Gamble cégnél formálódott, majd vezető volt a Danone, a Sanofi marketing osztályainak élén. „Mindig éreztem, hogy igen erős az emberi fókuszom, szeretnek velem kapcsolódni, inspirálóan hatok másokra. Tudatosítottam ezt a belső erőmet, így amikor jött Éva hívása, nagyon szépen összeállt a történet, hogy a jövőben is vezetőkkel fogok dolgozni.”

A fejvadászat olyan, mint a
márkaépítés

A Starge életmód. Izgalmas, kreatív, merész, értékalapú és önazonos. „Bár az iparág emberekről szól, nagyon erős a hard sell vonal. Mi nem akarunk mindenáron eladni, inkább megmutatni, hogyan tudsz úgy élni, ahogy neked szakmailag és emberileg a legjobb” – ezért is alapította a Starge-ot Éva. Viki pedig örömmel csatlakozott:

„Igenis sikerre viheted a saját életedet, azt az életet, ami rólad szól! A márkaépítés is akkor lesz jó, ha pontosan tudod, kihez szólsz, ki az ember, mik az igényei, mi az életvitele… Magyarországon még mindig óriási életesemény váltani, mi viszont a Starge-
zsal tudunk adni egy mintát és egy bátor perspektívát.”

Nézd meg a Tanácsadód és megmondom, sikeres lesz-e a céged!

Éva és Viki szerint a modern vezetők kiválasztásakor az emberközpontúság elengedhetetlen. Új megközelítésük egyik legfontosabb eleme az újgenerációs vezetők támogatása, mert a fiatal, tehetséges szakemberek bevonása kulcsfontosságú. Dinamikus és innovatív megközelítésük inspiráló példa a fejvadászati iparág számára, mert őket a vezetői wellbeing érdekli. „Egy olyan világban, ahol a fejlődő technológiák óriási sebességgel alakítják át a vállalkozásokat, olyan vezetőkre van szükség, akik rugalmasak, nyitottak, innovatívak és képesek bevonni csapatukat” – mondja Éva.

Bátorság nélkül nincs forradalom

Éva és Viki története arra emlékeztet bennünket, hogy a jövő vezetőinek kiválasztása nem csupán a múlt sikereire alapozott kapcsolatokon múlik, hanem az innováció, a bátorság, a kalandvágy és a professzionalizmus elegyén. Az új fejvadászok nem csupán executive-okat közvetítenek, hanem formálják a jövő vezetését és üzleti sikerét, vagyis ők teremtik a jövőt.

The post Íme a wellbeing fejvadászat appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed