Több változást is bejelentett a közelmúltban az Audi. A kisebb horderejűek közé tartozik a kamu kipufogók és a motormegjelölések elhagyása, egy fokkal fontosabb a modellszámozás újraértelmezése. A megszokott számok maradnak, de plusz üzenettel ruházzák fel őket.
A páros számú modellek (például az A4, A6, Q6) csak tisztán elektromosak lehetnek, míg a páratlanok esetében marad a benzin- és a dízelmotor, ezzel határozottan elválasztva a kétféle koncepciót. Ennek értelmében az ötödik generációval elbúcsúzott az A6, hogy a helyét átvegye a villamosított utód. Ettől függetlenül nem engedik el a hagyományos középkategóriát, csak ezentúl A7 néven kell keresni, amiből értelemszerűen nem készül elektromos verzió. Ugyanez igaz az A4-re is, a következő nemzedék már az A5 nevet vette fel, az A4 akkumulátoros modellé válik hamarosan.
A karosszériaformák is változnak, az A5-ből nem készül sem kupé, sem kabrió, csak kombi és ötajtós. Utóbbit az Audi szedánként emelgeti, noha a forma erre hajaz, a hátsó szélvédő is nyílik a csomagtartóval. Az A7 esetében megszokott lejtős far sem lesz többé, az újdonság rendes négyajtós formát kap, ám lehet, hogy az A5 praktikusabb hátsó kialakítása itt is megjelenik. Ettől függetlenül hagyományos négyajtós A7 létezik, Kínában 2021 óta fut. A nyújtott tengelytávú modell az ázsiai ország sajátja, az európai vásárlók nem ezt kapják az A6 helyett.