Impozáns gyűjteményt árverez el a kanadai székhelyű akciós ház. A csomagban kínált Porschék noha nem a legfiatalabbak, állítólag mindössze néhány tíz kilométeres futással büszkélkedhetnek. A hat darab 911 jól tükrözi a tulajdonos ízlését, mindegyik autó a típuson belül is különlegességnek számít, több közülük pályaorientált játékszer.
A sportautók mindegyik a 2019-ben kifutott 991-es széria tagja, ennek ellenére makulátlan állapotúak. A csapat egyenetlen kakukktojása a fehér 911 R, amelyik nem a GT3-as családba tartozik, noha műszakilag megegyezik a GT3 RS-sel. A motorja négyliteres hathengeres 500 lóerővel, ám itt nincs szárny, sem bukókeret, a váltó kézi, a tömegen 50 kilót sikerült faragni. A fekete modell egy GT3 Touring, ami a frissítéssel váltotta le az 911 R-t. A motor szintén a négyliteres szívó 500 lóerővel, automatikusan kiemelkedő szárnnyal és kézi váltóval.
A piros Porsche egy GT3, és mivel ez még a frissítés előtti 991.1 verzió, ezért a motor itt “csak” 3,8-as, de a 475 paripával azért arrébb lehet állni. A sárga már egy GT3 RS, méghozzá Clubsport csomaggal, amit kifejezetten versenypályára szánnak. A szénszálas elemek és a magnézium felnik a súlycsökkentést szolgálják, de bukókeret és tűzoltó berendezés is a felszereltség része. A blokk szintén négyliteres, a teljesítményt 520 lóerőre emelték.
A felső sor középsője egy GT3 Cup, amit csak és kizárólag a versenyzés inspirált. A motor szintén négyliteres hathengeres, a teljesítmény 485 lóerő. Ülés csak a vezetőnek jut, emellett semmilyen felesleges berendezés nincs a fedélzeten, a tömeg mindössze 1200 kiló. A legnagyobb szárny a GT3 R-hez tartozik, a szintén lecsupaszított pályautó 500 lóerős, a tömeg 1220 kilogramm. A csomag legerősebbje egyébként a MAN TGX autószállító, a 639 paripa lepipálja bármelyik Porschét. Az aukciót április végén tartják, amire érdemes néhány milliárd forinttal készülni, csak a GT3 Cup körülbelül 440 millió forintot ér.

