Kanyarban előztek: brutális tempóban erősödött ez a két kínai autómárka Európában

Egyikük már beelőzte a Nissant, a Seatot és a Suzukit is.

Mi történt? A BYD és az MG villámgyors előretörését mutatja az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) legfrissebb jelentése – írja a G7.hu.

Több ebből

„Reális, hogy tíz éven belül mi leszünk a legnagyobb magyar techcég” – a fejlesztő, aki egymaga rakta le egy milliárdos app alapjait, most új projektbe kezd
Jön az online vásárlás legveszélyesebb időszaka. 10 trükk, amivel a csalók megpróbálnak lehúzni

Az MG márkát gyártó kínai SAIC Motor az eladási darabszámok alapján idén január és október között megelőzte a Nissant, a Seatot, a Suzukit és a Teslát, beérve a szintén kínai tulajdonú Volvót.

A BYD ebben az időszakban, alacsony bázisról, 240 százalékos növekedéssel nyolc márkát hagyott le, ezek a Porsche, a Lexus, az Alfa Romeo, a Land Rover, a Honda, a Mitsubishi, a DS és Lancia.

Az eladott autók száma Európában összesen 1,4 százalékkal nőtt az év első tíz hónapjában, az előző év hasonló időszakához képest, de még messze van a koronavírus-járvány előtti szintektől.

Kontextus. Csoportszinten az eladások alapján még mindig a Volkswagen az első, 27,6 százalékos részesedéssel, a második a Stellantis 15,8 százalékkal, és a harmadik Renault 11,3 százalékkal.


Borítókép: látogatók a kínai BYD autógyártó standján az Esseni Autószalonon 2024. december 6-án.

The post Kanyarban előztek: brutális tempóban erősödött ez a két kínai autómárka Európában appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed