A Shein és Temu kínai versenytársaktól hódítaná el az olcsó termékek piacát az Amazon Haul, az Amazon új felülete.
Mi történt? Az Amazon egy új, kifejezetten olcsó termékeket felvonultató felületet hoz létre, az Amazon Hault – írja az AP. Leginkább a 10 dollár alatti termékek lesznek rajta megtalálhatóak, amik a kínai Temu és Shein termékeivel vennék fel a versenyt, ugyanis a két kínai e-kereskedő egyre nagyobb szeletet hasít ki az Amazon profitjából.
A termékeket Kínában gyártják, és egy ott működő raktárból szállítják le az amerikai vásárlóknak, bár az itt is problémát jelenthet, hogy az amerikai kormány egyre keményeben próbál fellépni a kínai importtal szemben. Ez Donald Trump elnöksége alatt aligha fog enyhülni.
Kontextus. Míg az Amazon a filléres kacatok piacát próbálja meghódítani, a Temu szintén stratégiát válthat, és egyre nagyobb fókuszt helyezhet a minőségi termékekre. Szakértők szerint a fő célja most az lehet, hogy nagy európai és amerikai márkákat is vonzzon a platformjára.
The post Ki nem találnád kikkel veszi fel a versenyt az Amazon appeared first on Forbes.hu.