Már meg is kezdték az eszközök beszerelését abba, az összesen 150 járműbe, amelyek az egész országban szolgálatot teljesítenek.
Mi történik? Műholdas nyomkövető egységekkel szereli fel a Magyar Államvasutak Zrt. azokat a járműveit, amelyek többek között a pályahálózat, a biztosítóberendezések és felsővezetékek üzemszerű működtetésének biztosításában vesznek részt – közölte a Forbes.hu-val az i-Cell Kft. hétfőn.
Hogyan? Az erről szóló pályázatot az i-Cell nyerte és már meg is kezdte az eszközök beszerelését abba, a mindössze 150 járműbe, amelyek az egész országban szolgálatot teljesítenek. A cég kifejezetten a MÁV számára kifejlesztett egy olyan átemelő szolgáltatást is, amely lehetővé teszi, hogy a meglévő térinformatikai rendszerükben elemezzék ki a beérkező adatokat. Mindez sokkal hatékonyabbá és gazdaságosabbá teszi a járműpark menedzselését, írták.
Mi vezetett a fejlesztéshez? Az elmúlt hónapokban az egyik legtöbb problémát éppen a MÁV drámaian leromlott infrastruktúrája, valamint a járatszervezés kihívásai okozták az Orbán-kormánynak. Ehhez képest jövőre sem új járművekre, sem pályafejlesztésre nem költ annyit Lázár János minisztériuma, mint a saját tulajdonú vadonatúj, 15 emeletes MÁV-irodaházra a Kopaszi-gátnál.
The post Ki nem találnád, mivel szerelik fel a MÁV karbantartó járműveit appeared first on Forbes.hu.