Kicsi, olcsó, kínai: vajon elég biztonságos ez a BYD, ha ki kell kerülni valamit?


A szabványosított kikerülőmanőver közben a cél továbbra is 77 km/órával, bójadöntés nélkül teljesíteni a pályát. A BYD Dolphin Surf a gyártó belépőmodelljeként előnnyel indul, a kicsi, könnyű, agilis autók általában jól szoktak teljesíteni ezeken a teszteken. A szlalom jól sikerült, az autó stabil és könnyen kezelhető maradt, végül pedig 24,4 másodperccel a Renault 5 E-Tech idejét hozta. A kikerülőmanővert felkészülés nélkül 78 km/órával próbálta meg a tesztelő, ám elsőre nem sikerült, mert az autó jóval hirtelenebb reakciót produkált, mint ahogy azt a sofőr gondolta, illetve az autó viszonylag kis tömege ellenére billegősebb is volt a futómű a vártnál. Némi gyakorlással azonban 76 km/órás tempóval sikerült bójadöntés nélkül, 73 km/órával pedig bójaérintés nélkül teljesíteni a kikerülést. Ez sajnos még mindig nem volt elég a 77 km/órás határ eléréséhez, ám sajnos ennél lényegesen rosszabb eredményeket is láttunk már a spanyolok tesztjén, akár háromszor-négyszer ennyibe kerülő modellektől is.


Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed