Manuális sebességváltó nélkül tér vissza a Porsche 911 Carrera S

Egészen szerteágazóra hízott a 911-es palettája, a teljesítményt, a hajtást és a karosszériaformát magában foglaló típusnevek csak elsőre tűnnek bonyolultnak. Az alapot a 911 Carrera jelenti, a háromliteres boxermotor 394 lóerős és kizárólag hátul hajt. Felett áll a friss Carrera S, majd a hibrid Carrera GTS következik 3,6 literes hathengeressel és 541 lóerővel. Ugyanez összkerékhajtással Carrera 4 GTS néven fut, az ötödik modell pedig a Carrera T, ami egy könnyített alapmodell. Az öt kupét öt kabrió egészíti ki, az egyetlen targatetős modell a Targa 4 GTS. A csúcs felé haladva következik a Turbo család, majd a GT3, ezeken kívül csak limitált modellek szerepelnek a kínálatban.

A 2018-ban debütált 992-es kódjelű nemzedék tavaly kapta meg a félidős frissítést, az új modellek 992.2 néven futnak. A széles kínálat miatt csak lassan érkeznek az újdonságok, a Carrera S most került sorra. A külső némileg agresszívabb lett, ezt az első és hátsó lökhárítók módosításával érték el. A motor alapvetően egyezik a sima Carrera erőforrásával, a háromliteres hathengeres ebben az esetben 480 lóerős, ami 30 paripa pluszt jelent a 992.1-hez képest. A 0-100 3,3 másodpercre csökkent, a végsebesség 307 km/h. A Carrera S ezentúl nem rendelhető kézi váltóval, csak a nyolcsebességes duplakuplungos PDK marad az egyetlen lehetőség.

Változtak az elől 20, hátul 21 colos felnik, alapáron jár a sportkipufogó és a Porsche nyomatékszabályzó rendszere. A nagyobb teljesítményhez jobb fékek dukálnak, ezek egy az egyben a GTS-ről származnak. Nüansznyi frissítés, hogy immár még több bőrrel kérhető az utastér, akár a kesztyűtartót és a tetőt is behúzzák, ha úgy óhajtja a megrendelő. Az alapár a zárt változat esetén nagyjából 64 millió, a tető elhagyása további hatmillió forintnyi számlát generál.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed