Az is kiderült, hogy a Mediaworks gyártotta a nemzeti konzultációs íveket 387 millió forintért.
Mi történt? A Miniszterelnöki Kabinetiroda megküldte a válaszait az aHang közérdekű adatigénylésére. Ezekből többek között kiderült, hogy ugyanannyi konzultációs ív készült, mint legutóbb – 7.800.000 db –, mégis 12 millió forinttal többe került az előző gyártáshoz képest. Az aHang a december 21-én indított „Magyarország meg tudja csinálni!” című konzultációval kapcsolatban nyújtott be közérdekű adatigénylést a Miniszterelnöki Kabinetirodához, az adatigénylésre kapott választ Facebook-oldalukon közölték.
Mi következik ebből? Az ívek gyártási költsége összesen 387 millió forint volt, amelyet a kormányhoz köthető (és a többek között az Origot, a megyei lapokat és a Metropolt kiadó) Mediaworks Hungary Zrt. végzett el. A konzultációs kampányok és reklámköltségek tételes elszámolásáról a Kabinetiroda nem közölt adatokat.
Miért fontos ez? A hivatalos adatok szerint mintegy 1 350 000 ember válaszolt online vagy postai úton, vagyis majdnem 6,5 millió nemzeti konzultáció ment a levesbe.
The post Megérte? Majdnem 6,5 millió nemzeti konzultáció ment a levesbe appeared first on Forbes.hu.