Június végén mutathattuk meg először a Toyota Aygo X frissített változatát, amelyet nem csak küllemében szabtak át, de egy teljesen új hajtásláncot kapott. A korábbi megoldást a Yarisban és a Yaris Cross szabadidő-autóban is megtalálható, 1,5 literes, háromhengeres erőforrásra épülő full hibrid hajtásláncra cserélték a Toyotánál. Ezzel nem csak erősebb, de valamivel nagyobb is lett az A-szegmensbe érkező autó.
Bár az Aygo X-et 2021 óta gyártják, a full hibrid kivitel termelése csak most kezdődött meg a csehországi Kolin mellett található üzemben. Érdekesség, a Toyota modellje lett az első típus az A-szegmensben, amely ezzel a technológiával érhető el.
Nemrég az is kiderült, hogy Magyarországon mennyibe fog kerülni az “öntöltő” hibrid Aygo X. Az erről szóló cikkünk ide kattintva olvasható.



