A bajorok számára eddig is fontos piacnak számított India, 2007 óta helyben is gyártják néhány modelljüket. Jelenleg az iX1, az X5, az X7 és a hármas is országhatáron belül készül, utóbbit kifejezetten a helyi piac igényeihez szabták.
A hármas hossza 10,6 centit nőtt, amit gyakorlatilag egy az egyben a tengelytávba toldottak bele. A középkategóriás modell így 4,82 méteresre növekedett, de még így sem kannibalizálja az ötöst, a tavaly bemutatott nemzedék a normál verzió esetén is hat centivel nyúlik öt méter fölé. Nem csak méretben, hanem felszereltségben is többet nyújt a 330Li M Sport. A műszerfalat alumínium díszíti, a kormány alja lapított, a kijelző pedig ívelt, a hangulatvilágítás és a napfénytető alapáras.
A 330 jelzéshez a kétliteres négyhengeres 258 lóerős verziója jár, ami a 400 newtonméterrel karöltve kellemesen fölényes, amit a méretnövekedés sem befolyásol érdemben. A váltó kizárólag nyolcfokozatú automata lehet, a 6,2 szekundumos 0-100 nem egy vállalhatatlan érték. Idehaza ez a verzió 21 millióról startol, az indiai 28 milliós ár nem túlzó, ha beleszámoljuk a magasabb felszereltséget és a nagyobb karosszériát.

