Nem is olyan régen, röpke 11 évvel ezelőtt mutatkozott be a New York-i Autószalonon a Scion FR-S egyik limitált szériája, ami lényegében egy átemblémázott “felpimpelt” Toyota GT86-os volt. Arra hivatott, hogy növelje a fiatalosnak szánt márka hírnevét, ami ugyan nem nagyon sikerült, mert néhány éven belül elengedte a projekt kezét a Toyota, de most mégis ennek állítanak emléket a GR86 Yuzu Edition modellel.
Motorikusan ugyanazt nyújtja mint az alapverzió: 2,4literes szívó boxermotor 235 lőerővel, 250 Nm forgatónyomatékkal, ami a hátsó kerekekre megy, a hatfokozatú manuális, vagy automatikus sebességváltón kívül. És persze választható a részlegesen önzáró, Torsen diffi is. De nem is japán mérnökökről lenne szó, ha nem változtattak volna kicsit a nyomatékleadáson, hogy még közvetlenebb gázreakciónak örülhessen a sofőr. Szóval a kis optimalizálás mellett az igazi nagy durranás a külső. Itt minden az FR-S-re utal, az egyedi sárga fényezés, a fekete, 18 colos felnik, a küszöbdíszek a hangsúlyosabb hátsó légterelő, és végül az egyik legmenőbb részlet, a négy kerek kipufogóvég. Természetesen a sárga szín bent is visszaköszön, a varrások jól mutatnak így az egyébként komor fekete körítésben.
A limitált széria sem mellébeszélés, ugyanis csak 860 darabot gyártanak belőle, ami még az elődjének számító Scion FR-S Release Series 1.0-nál is kevesebb, mert abból 1500 darabot készítettek. Az autó ára még nem ismert, de körülbelül 35 000 dollár (kb. 13 millió forint) környékén fog mozogni, sajnos csak Észak-Amerikában.

