Tavaly decemberben derült ki, hogy a Toyota és a Suzuki együttműködésének újabb állomásaként előbbi saját emblémájával akarta megjelentetni a Swiftet és a Jimnyt. Főként a terepjáróra fájt a foguk, hiszen az akkor nyilvánosságra került információk szerint a drágább SUV-ok mellett egy olcsóbb összkerekes modellt is értékesíteni akartak. Mára szinte biztosra vehető, hogy ez az átemblémázás nem igen fog megtörténni, hiszen a Toyota saját terepjárót fejleszt ebbe a szegmensbe.
Európába nem valószínű, hogy megérkezik a Toyota újdonsága, már csak azért sem, mert főként az ötajtós Jimny konkurensének szánják, ez pedig nem kapható itthon, főként az emissziós normák miatt. Egyes források szerint ugyan készül villanyos és hibrid kivitel is, a 2,8 literes, mégis a 204 lóerős dízelmotor és a 166 lovas 2,7 literes benzinmotor ígérkezik kelendőbbnek.