A Renault 4 E-tech Electric ugyanarra a AmpR Small padlólemezre épül, amire az R5 is, ráadásul az alkatrészeik 68 százalékban megegyeznek, de mégis sikerült egy teljesen más karaktert alkotni és tényleg megidézni az ős 4-est. Az R4 60 centivel hosszabb az R5-nél, tehát 4,14 méter hosszú és lényegében egy SUV-szerűség, 420 literes csomagtartóval.
Két teljesen elektromos hajtáslánccal lesz elérhető az R4. Az alapváltozat 120 lóerős villanymotort kap és 40 kWh-s akkumulátort, ami 300 km hatótávot ígér. A másik opció egy erősebb, 150 lovas villanymotort és 52 kWh-s akkumulátorcsomagot jelent, amelynek hatótávolsága 402 kilométer is lehet.
Hogy mennyire lesz sikeres, az bizony nagyban függ majd az árától is, mert hiába a megkapó külső és belső, ha megfizethetetlen marad. De állítólag megfizethető lesz, bár a Renault még nem erősítette meg, ám iparági pletykák szerint 35 ezer euró alatt indul majd az ára, ami kb. 14 millió forint alatti összeget jelent.