Egyszerű kísérletezés vagy ügyes marketing, az R32 villamosítása kapcsán megint terítékre került a Skyline. A nevet 1957 óta használja a Nissan, utolsó nemzedék 2014-ben futott ki, ha ide számoljuk az egyszerű hétköznapi változatokat is. A legenda viszont a GT-R, amit immár 22 éve nélkülöznek a rajongók.
Az egyedi elektromos Skyline-t jövőre leplezik le, amit egy kicsi, de annál lelkesebb csapatnak köszönhetünk. A Nissan mérnökei másfél éve dolgoznak egy R32 villamosításán, az 1989 és 1994 között futó sportautót a 2025-ös Tokiói Autószalonon állítják ki. A Nissan célja, hogy megragadja és újrateremtse a Sykline varázsát az elektromos korszakban is, ami gyanúsan az akkumulátoros jövőnek ágyaz meg. Az átalakítás során fontos szempont volt a külső eredetisége, mindössze a narancssárga féknyergek árulkodnak.
A Nissan semmilyen részletet nem árult el a hajtásláncról, ezért csak találgatni lehet. Ha abból indulunk ki, hogy kitartottak az összkerékhajtás mellett, akkor az Ariya Nismo két villanymotoros 430 lóerős rendszere passzolna a Skyline alá. Ez teljesítményben felülmúlja a gyári 2,6 literes sorhatos ikerturbós motort, bár elképzelhető, hogy csak papíron. A japánok előszeretettel adtak meg alacsonyabb teljesítményadatot, az R32 hivatalosan “csak” 276 lovas, ha benzinnel táplálkozik.