A Hervis üzemeltetője megy, egy másik, kanadai sportmárka viszont hamarosan érkezik Magyarországra.
Mi történt? Magyarországra jön a kanadai központú lululemon. A sport- és életmódruházatot, valamint kiegészítőket áruló márka ezenkívül Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban és Romániában debütál franchise-partnerségeken keresztül: az Arion Retail Group vállalattal együttműködésben, valamint belép az indiai piacra is, a Tata CLiQ-kel korábban bejelentett partnersége révén. Forbes.hu-nak is eljuttatott közleményük szerint az üzletnyitással párhuzamosan a lululemon vásárlói hamarosan Magyarországról is elérhetik majd a márka teljes termékkínálatát online, a lululemon.eu oldalon keresztül. Az indítás pontos dátumáról a későbbiekben adnak tájékoztatást.

Mi következik ebből? A piaci bővülés a lululemon növekedési stratégiájának egyik alappillére. A márka jelenleg több mint 30 piacon van jelen világszerte, és folyamatosan bővül a vásárlói közössége Észak-Amerikában, az EMEA régióban, az Ázsia–Csendes-óceáni térségben, valamint Kínában, hangsúlyozták a közleményben. A most bejelentett piacra lépések újabb fontos mérföldkövet jelentenek a lululemon nemzetközi terjeszkedésében, és követik a vállalat idei nyári olaszországi belépését, valamint a közelmúltban, franchise-modell keretében megvalósult dániai, törökországi és belgiumi nyitásokat.
Kontextus. Érdekesség, hogy az osztrák SPAR csoport nemrég jelentette be, hogy az alá tartozó, és vélhetően a másik óriás, a Decathlon árnyékában szenvedő sportszerlánc, a Hervis két piacáról, a magyarról és a románról is kivonul. Pontosabban eladja a két ország üzemeltetőcégét, valamint átadja a hozzá tartozó üzleteket (29-et itthon és 49-et Romániában) és az ott foglalkoztatott munkavállalókat is a leendő tulajdonosnak, a brit Frasers sportkereskedői csoportnak (Sports Direct üzletek, Everlast és Longsdale márkák).
The post Új sportruházati márka jön Magyarországra appeared first on Forbes.hu.