Újabb frontot nyit a Revolut a banki csalások ellen

Az új funkció első körben a magánszemélyeknek lesz elérhető, de hamarosan a Revolut Business felhasználók is megkapják.

Mi történt? Új funkció bevezetését jelentette be a Revolut, amellyel az online csalásokat kívánják visszaszorítani: az alkalmazáson belüli hívásokkal fogják minimalizálni az átverések kockázatát. Az alkalmazáson belüli hívással biztonságosabb lesz az ügyfélazonosítás, ugyanis így kikerülhetőek a hamis telefonhívások és e-mailek, hiszen az applikáción belül, hitelesített csatornán lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal. Emellett a cég azt ígéri, hogy ezzel az ügyfelek kiszolgálása is gyorsabbá válik.

Kinek lesz elérhető? A cég a közleményében azt írja, hogy a magánszemélyekhez intézett hívásaik túlnyomó többsége az alkalmazásunkon keresztül történik, és olyankor az ügyfél 100 százalékig biztos lehet benne, hogy a Revolut alkalmazottjával beszél, nem pedig egy csalóval. Továbbra is arra ösztönzik a segítségre szoruló ügyfeleket, hogy a chat funkción keresztül kérjenek támogatást, mivel ez a legbiztonságosabb és leggyorsabb mód.
Az ígéret szerint az alkalmazáson belüli hívások hamarosan a Revolut Business ügyfelei számára is elérhetőek lesznek.

The post Újabb frontot nyit a Revolut a banki csalások ellen appeared first on Forbes.hu.

Visited 1 times, 1 visit(s) today
Loading RSS Feed

Loading RSS Feed